صفحة رئيسية | المنتجات

رسالة على الانترنت
المزيد من المعلومات

برای ماشین های دوخت peter

دستگاه دوخت و پرفراژ نایلون رول به رول (PS3009) از ...

2022.9.13  دستگاه دوخت و پرفراژ نایلون و پلاستیک، دستگاهی ست کاربردی که در چندین مدل با ویژگی های فنی متغیر در ماشین سازی پیشتازپک طراحی و تولید می گردد.

Read More
راهنمای تولید و دوخت تریکو+ دستگاه‌ها و هزینه ...

راهنمای تخصصی نحوه تولید و دوخت تریکو و معرفی ماشین آلات و چرخ خیاطی مورد نیاز و برآورد هزینه های تولید و مشاوره چیدمان خط تولید در تیراژهای مختلف.

Read More
انواع چرخ خیاطی ، مقایسه و نکاتی که باید درباره ...

2019.8.21  از طرفی، چرخ‌های خانگی برای استفاده خانگی است و به تجهیزات و دوخت‌های مختلفی مجهز است اما برای دوخت و دوز در حجم کم مناسب‌اند. تصاویر انواع چرخ خیاطی صنعتی و خانگی

Read More
انواع دستگاه ها و ماشین آلات چرم دوزی کاویان چرم

ماشین آلات دوخت چرم برای دوخت انواع کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و دیگر محصولات چرمی به کار می‌رود. این دستگاه‌های صنعتی شامل انواع چرخ دوپایه، دستگاه لویس، دستگاه چسب زن، دستگاه تریشه بر، دستگاه سمباده یا ماشین پرداخت، دستگاه پرس،

Read More
دوخت و ماشین های دوزندگی - بازار نساجی

2018.10.25  برای دوخت هایتزئینی و یا دوخت یقه لباس های کشی، مانند تریکو ،الکرا، ریون به کار میرود. شکل دوخت در پشت و رو با هم متفاوت است. دکمه دوز مخصوص دوخت دکمه است.

Read More
ماشین‌های گلدوزی مهر دوخت

2 天之前  ماشین‌های گلدوزی تک‌کله ماشین‌های گلدوزی چند کله چرخ‌های خیاطی قلاب‌دوزی ... دستگاه‌های دوخت و برش فرش و صنایع وابسته سردوزهای فرش، کناره، موکت و گلیم (شیرازه‌زنی ...

Read More
Home - تهران دوخت ماشین

چرخ خیاطی یا همان ماشین دوخت و دوز وسیله ای است که برای دوختن مکانیکی پارچه، چرم و استفاده میشود. اختراع آن به زمانی نه چندان دور باز میگردد درست در دوره انقلاب صنعتی، همزمان با روند صعودی استفاده صنعتی از نیروی کار و ...

Read More
دوخت

2021.9.18  دوخت پلاست و وکیوم 400/5/19 83440 190م کارکرد4ماه ایران شامل:دوخت پرفراژ جهت بغل دوخت+پانچ پنوماتیک+دوخت ته کاور+برش جهت سایزکردن وشمارشگر-تمام اتومات-سروودار باظرفیت در8ساعت40هزارکاور آ4

Read More
راهنمای تولید و دوخت پیراهن+خرید دستگاه ها و ...

جامع ترین راهنمای راه اندازی و توسعه کارگاه تولید و دوخت پیراهن مردانه و زنانه با معرفی تجهیزات مورد نیاز و مشاوره تخصصی در براورد هزینه، شروع و اخذ تسهیلات.

Read More
فهرست ماشین آلات تولید پوشاک و کاربردهای آن ها ...

4 天之前  15. کاتر دندانه ای. برش بافت ریب لباس های تریکو. 16. دستگاه چرخاندن و بستن یقه (NGAI SHING، چین) استفاده شده برای آماده سازی یقه لباس. 17. دستگاه فیوزینگ (شرکت ماشین آلات تولید پوشاک Shanghai jieshi، چین) مورد ...

Read More
دستگاه پلاتر خیاطی قلمی و کارایی آن - سوینگ مپ ...

2020.3.21  مواد مورد استفاده برای دوخت در بست و گیره ها قرار داده شده بود ، و با ماشین های تغذیه تهیه می شد. در هر انتهای آن از یک سوزن استفاده شده است، چشم به میانه دوخته ، و گیره ها به طور متناوب سوزن را به جلو و عقب می کشد.

Read More
کارایی چرخ خیاطی زیگزاگ یا سردوز - سوینگ مپ ...

2020.6.21  مواد مورد استفاده برای دوخت در بست و گیره ها قرار داده شده بود ، و با ماشین های تغذیه تهیه می شد. در هر انتهای آن از یک سوزن استفاده شده است، چشم به میانه دوخته ، و گیره ها به طور متناوب سوزن را به جلو و عقب می کشد.

Read More
قیمت خرید دستگاه دوخت و پرس حرارتی نایلون 30 ...

2020.8.19  دستگاه های دوخت پلاستیک پدالی یکی از پرکاربردترین دستگاه های دوخت می باشد که به نسب سرعت عملکرد بالایی که دارند قیمت مناسبی داشته و از آن می توان برای بسته بندی مواد مختلف در تولیدی ها و کارگاه ها استفاده نمود.

Read More
چرخ خیاطی تولید و دوخت شلوار جین و کتان+مشاوره ...

چرخ خیاطی فیلتو دوز نیوتک 2025/1 New-tecH 2025/1 طراحی و ساخت: این مدل از محصولات شرکت چرخ خیاطی نیوتک ساخت ترکیه ، یک مدل رایج فیلتو دوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های ظریف و معمولی و ضخیم مناسب است.

Read More
دینام مگنتی کم مصرف جکی 750 وات - دنیای دوخت دینامدی

دینام های کلاچ دار پر مصرف ترین و عمومی ترین دینام در ماشین آلات دوخت هستند که عموما از دینامهای کم دور (۱۴۲۵ rpm) و یا پر دور (۲۸۵۰ rpm) با قدرت خروجی ۲۰۰w و برای یکسری ماشین های دوخت سنگین تا ۵۵۰w استفاده میشود.

Read More
قطعات چرخ خیاطی و عملکرد آن ها در انواع مدل ها و ...

6 天之前  قطعات چرخ خیاطی قدیمی و جدید و نحوه عملکرد آن ها در برندهای برادر، ژانومه، مارشال، کاچیران، جک ، نیولایف و قطعات چرخ خیاطی های خانگی و صنعتی ۱- ماکو (Spool pin) وظیفه اصلی ماکو نگهداشتن ماسوره نخ است.

Read More
چرخ خیاطی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

2024.1.3  چرخ خیاطی صنعتی به صورت مختلف کاربرد دارد چرخ صنعتی مختص راسته دوزی و چرخ خیاطی زیگزال چرخ صنعتی برای دوخت با حجم بالا کاربرد دارد و بیشتر در کارگاه‌های دوزندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

Read More
راهنمای تولید و دوخت لباس ورزشی+خرید دستگاه ها ...

چرخ خیاطی سردوز 5 نخ تمام اتوماتیک رویانگ مدل S75-D4-5 RUYANG S75-D4-5 کاربرد و کارایی: این مدل از محصولات چرخ خیاطی رویانگ ، یک مدل رایج چرخ خیاطی سردوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های معمولی وضخیم مناسب است.

Read More
معرفی بهترین نرم افزار طراحی دوخت - فروشگاه ...

فروشگاه اینترنتی دوخت کالا فروش ماشین آلات دوخت و اتو های پرس و بخار پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۲:۰۹:۱۰ ب.ظ اگر کسب و کار تولید پوشاک دارید، حتما به یک نرم افزار طراحی دوخت و نرم افزار طراحی لباس نیاز خواهید داشت.

Read More
برترین چرخ دوخت کیسه دارا الکترونیک

2024.1.13  برای دیدن بهترین دستگاه های چرخ دوخت کیسه وارد صفحه شوید. سرعت و کیفیت دوخت این محصولات بسیار بالا می باشد. جهت بهره مندی از تخفیف ویژه با ما تماس بگیرید.

Read More
دستگاه دوخت حرارتی نایلون 30 تا 300 سانتیمتر ...

2019.11.7  از 30 سانت تا 300 سانت. ضخامت دوخت. یک سانت ، دو میلی متر ، دو دوخت. (مدل های خاص دوخت طبق سفارش) ضخامت نایلون. از 2 تا 400 میکرون با قابلیت تنظیم. ابعاد میز. مطابق با درخواست مشتری. شما با قرار دادن ...

Read More
انواع دستگاه ها و ماشین آلات چرم دوزی کاویان چرم

ماشین آلات دوخت چرم برای دوخت انواع کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و دیگر محصولات چرمی به کار می‌رود. این دستگاه‌های صنعتی شامل انواع چرخ دوپایه، دستگاه لویس، دستگاه چسب زن، دستگاه تریشه بر ...

Read More
همه چیز درباره پارچه پوپلین؛ انواع، کاربردها و ...

2022.8.13  پوپلین از رایج‌ترین پارچه‌ها برای دوخت پیراهن مردانه مجلسی رسمی یا پیراهن‌های راحتی روزانه است. پیراهن‌های پوپلین ابریشمی برای آب‌وهوای خنک و پوپلین پنبه‌ای برای آب‌وهوای گرم مناسب‌اند.

Read More
راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی دوپایه صنعتی ...

تیپیکال سالانه 800000 تجهیزات دوخت اعم از ماشین آلات دوخت صنعتی و قطعات آنها را تولید می‌کند. در طی بیش از 60 سال، این شرکت بر روی تحقیق، توسعه و تولید چرخ ‌خیاطی صنعتی تمرکز دارد.

Read More
دستگاه دوخت پلاستیک عمودی با مدل و قیمت های ...

2020.7.4  دستگاه دوخت پلاستیک عمودی که برای بسته بندی انواع آرد، زیتون، خیار شور، شکر و غیره به کار می رود. در بازار ماشین آلات در مدل های مختلفی عرضه می گردد که از لحاظ جنس بدنه، ابعاد و تجهیزات با ...

Read More
راهنمای تولید و دوخت کیف و کفش+خرید دستگاه ها و ...

جامع ترین راهنمای راه اندازی و توسعه کارگاه تولید و دوخت کیف و کفش زنانه و مردانه با معرفی تجهیزات مورد نیاز و مشاوره تخصصی در براورد هزینه، شروع و اخذ تسهیلات چرخ خیاطی بطر دوسوزن تیپیکال جهت دوخت انواع پارچه های چرم و ...

Read More
چه نوع ماشین آلاتی برای شروع کار در زمینه تولید ...

2020.11.11  ماشین آلاتی که برای شروع کار در زمینه تولید پوشاک ضروری است: 1- ماشین آلات دوخت باید ماشین آلات خیاطی را با توجه به عملیات دوختی (ساختار درز) که در طراحی لباس مورد استفاده قرار می گیرد انتخاب کنید.

Read More
ماشین دوخت ماکس بزرگ 50DF - دستگاه منگنه بزرگ مکس ...

1 天前  دستگاه منگنه بزرگ مکس MAX HD-50DF. دستگاه منگنه بزرگ مکس 50DF از نوع دوخت های فلت می باشد. که نسبت به منگنه های دیگر راحت تر عمل می کند و برای کارهای اداری بسیار خوش دست می باشد. این منگنه در دسته بندی ...

Read More
ماشین سازی پیشتاز پک - بهترین قیمت دستگاه دوخت ...

2019.11.7  دستگاه دوخت پلاستیک پنوماتیک با قیمت بسیار مناسب، سرعت بالا و ده سال خدمات پس از فروش برای دوخت درب پاکت های سنگین در تولیدی های شما. دستگاه دوخت پلاستیک در مدل های متنوعی عرضه می شود که مدل پنوماتیک نیز یکی از آنهاست.

Read More
دستگاه دوخت پلاستیک و دوخت ریلی قیمت و خرید ...

3 天之前  اگر به لیست محصولات دوخت پلاستیک کاروپک نگاهی بیندازید خواهید دید که ماشین آلات و دستگاه های دوخت ریلی موجود در این سایت دارای انواع بسیار متنوعی می باشد که هریک از آنها برای بسته بندی محصولات خاصی مورد استفاده قرار می ...

Read More
خرید دستگاه دوخت کیسه_ قیمت دستگاه دوخت و برش ...

4 天之前  برای دوخت کیسه­ های بزرگ باید از دستگاه ­های صنعتی و بزرگ استفاده کرد. دستگاه گونی دوزی صنعتی که به صورت اتوماتیک کار می‌کند؛ در کارخانه ­ها و صنایع بزرگ مانند خط تولیدی سیمان استفاده می‌شود.

Read More
راهنمای تولید و دوخت لباس زیر زنانه+خرید دستگاه ...

چرخ خیاطی سردوز 4نخ تمام اتوماتیک رویانگ مدل S75-D4-4 RUYANG S75-D4-4 کاربرد و کارایی: این مدل از محصولات چرخ خیاطی رویانگ ، یک مدل رایج چرخ خیاطی سردوز در دنیا است که برای دوخت انواع جنس های معمولی وضخیم مناسب است.

Read More
خرید ماشین فلزی بهترین قیمت ماکت ماشین فلزی ...

2024.1.16  اما برای هدیه دادن ماشین های چند تایی (چند نمونه از یک ماشین) توصیه می شود. قیمت ماکت ماشین ساخت ماشین فلزی گران قیمت بدون دریافت اجازه رسمی از شرکت تولید کننده ماشین امکانپذیر نیست.

Read More
خرید چرخ خیاطی در انواع مدل با 24 ماه گارانتی ...

2 天之前  این نوع از ماشین‌های دوخت و دوز در مقایسه با نمونه‌های برقی و دستی خانگی پیشرفته‌تر هستند و امکانات بهتری را در اختیار استفاده کننده گان قرار می‌دهند و بیشتر در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی مورد استفاده قرار می ...

Read More
راهنمای تولید و دوخت لباس زیر مردانه+خرید ...

چرخ خیاطی سردوز سه نخ جک3-E4 برای اتصال دو درز پارچه استفاده می شود. همچنین از چرخ خیاطی سردوز سه نخ ، برای دوخت پاکدوزی یا تمیزکاری لبه کار های ظریف که نیاز به دوخت سردوز محکم ندارد مانند لباس عروس،پارچه ریون و .....

Read More
آموزش دوخت روکش فرمان چرمی ماشین ۲۰۶ ،سمند ...

2017.7.16  حالا تکه های مختلف چرم دور فرمان را که در مرحله قبل سوراخکاری کردید را کنار هم بزارید و مانند تصویر شروع به دوخت نمایید و تمام تکه ها را در کنار هم بدوزید و در آخر ۲ طرف را بهم بدوزید تا حلقه روکش فرمان آماده برای نصب شود .

Read More
نمونه سوالات سرویس و نگهداری خودرو 1402 فنی و ...

نمونه سوالات سرویس و نگهداری خودرو یکی از اولین مواردی است که برای قبولی به آن نیاز دارید. نمونه سوالات سرویس و نگهداری خودرو یکی از اولین گام های شما برای موفقیت و قبولی در آزمون دوره ای فنی و حرفه ای می باشند.

Read More
بهترین چرخ خیاطی برای دوخت چرم+ 5 چرخ خیاطی ...

بهترین چرخ خیاطی برای دوخت چرم به همراه معرفی 5 مدل چرخ خیاطی مخصوص دوخت چرم، کیف و کفش در 20بافت: مرجع تخصصی چرخ خیاطی چرم، کیف و کفش اگر دنبال یک جایی هستی که جدیدترین اخبار صنعت نساجی و پوشاک، آموزش‌های حرفه‌ای خیاطی و ...

Read More
کاروپک مرجع با کیفیت ترین ماشین آلات و دستگاه ...

2024.1.17  کاروپک مرجع ماشین آلات صنعتی با دارا بودن دستگاه های صنعتی بروز با تکنولوژی جدید و بهترین کیفیت توانسته بیش از ۴۰۰ مشتری راضی داشته باشد. ماشین آلات صنعتی مهم کاروپک عبارتند از : انواع دستگاه ...

Read More
المزيد من المعلومات